قابل توجه دانشجویان کارشناسی علوم اجتماعی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۸ کد : ۴۷۲۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۰۲۸
قابل توجه دانشجویان کارشناسی علوم اجتماعی در مورد نحوه انتخاب و انجام واحدهای درسی روش تحقیق عملی و پایان نامه از مهرماه ۱۳۹۴

 

به نام خدا

(اطلاعیه)

قابل توجه دانشجویان کارشناسی علوم اجتماعی

 

مبنی بر تصویب شورای تحصیلات تکمیلی گروه علوم اجتماعی به تاریخ 18/12/1393، مقرر گردید دانشجویان دوره های کارشناسی علوم اجتماعی که از نیمسال اول سال تحصیلی 95-1394 واحد درسی روش تحقیق عملی را انتخاب می کنند، حتما به موارد زیر توجه داشته باشند:

 

1-   از نیمسال اول سال تحصیلی 95-1394، واحد درسی روش تحقیق عملی به شکل انفرادی انتخاب و انجام خواهد شد (هر یک از دانشجویان روی موضوع انتخابی خود و به صورت انفرادی کار خواهد کرد)؛

2-   دانشجویان موظف هستند با هماهنگی قبلی با اساتید (با توجه به علایق مطالعاتی خود و استاد راهنمای مربوطه) اقدام به انتخاب واحد درسی روش تحقیق عملی در سیستم سما نمایند.

3-   دانشجویانی که واحد درسی روش تحقیق عملی را با استاد معینی گذرانده باشند، موظف هستند در ادامه (ترم های بعدی) واحد پایان نامه را نیز با همان استاد (استاد روش تحقیق عملی) انتخاب نمایند.

4-   ترجیحا، تمرکز اصلی در واحد درسی روش تحقیق عملی، بر تهیه و نوشتن طرح پژوهشی پایان نامه، و در واحد درسی پایان نامه، بر جمع آوری اطلاعات، تجزیه تحلیل آنها و نوشتن گزارش نهایی، معطوف خواهد بود.

5-   ضمن اذعان به امکان تغییر در موارد خاص و بر حسب شرایط، ظرفیت هر یک از اساتید گروه (که نامشان در ادامه آمده است) برای درس روش تحقیق عملی، در حدود 5 نفر تعیین گردیده است.

6-   همچنین برای دانشجویانی که واحد درسی روش تحقیق عملی را قبلا گذرانده اند و تنها واحد درسی پایان نامه آنها باقی مانده، مقرر گردید تعداد دانشجویان کارشناسی که با هر یک از اساتید گروه (که نامشان در ادامه آمده است) واحد درسی پایان نامه را انتخاب می نمایند، بیش از 5 نفر نباشد.

 

اسامی اساتید گروه علوم اجتماعی:

 

-       دکتر حسین بنی فاطمه

-   دکتر محمد عباس ‏زاده

-   دکتر محمد علیزاده اقدم

-       دکتر ایوب امیرکواسمی

-       دکتر فاطمه گلابی

-  دکتر فاروق امین مظفری

-       دکتر توکل آقایاری هیر

-   دکتر اصغر ایزدی جیران

-  دکتر کمال کوهی

-  دکتر فتانه حاجیلو

-  دکتر حامد عطایی سعیدی


نظر شما :